Avis clients de : SAM online stores België/Belgique

4.7  /  5

Calculé à partir de 77 avis (Derniers 12 mois) de 14 comptes.

Affiche les avis français des clients ayant effectué une transaction avec SAM online stores België/Belgique

4 / 5

Intussen hebben we in onze school 9 schoolborden van dit type. Deze voldoen prima aan de gewenste vereisten. Enkel het ophangsysteem vind ik weinig betrouwbaar. Zelf voorzien wij steeds 2 extra beugels bovenaan zodat het bord zeker niet naar voor kan vallen tijdens het draaien van de zijkanten.

le 25/09/2020 à 07h22

5 / 5

Supermooi krijtbord maar gekocht omdat het magnetisch is voor foto’s op te hangen en oogt mooi in de woonkamer door de mooie houten kader errond! Was heel goed verpakt tegen beschadigingen. Heel blij met mijn aankoop!

le 24/09/2020 à 12h45

4 / 5

Vreesde als ik de toestand van de verpakking zag dat het bord kapot ging zijn bij aankomst. Maar er was geen schrammetje aan.
    Het was stevig verpakt in piepschuim enkel jammer dat de accessoires niet als apart pakketje waren bijgeleverd. Maar dat de doos opengedaan was geweest waardoor de doos al beschadigd was en de onrust initieel opwekte.
    Anders wel super tevreden van deze aankoop.

le 21/09/2020 à 16h39

5 / 5

Zeer snelle en correcte levering
    Prima service
    Hartelijk dank

le 20/09/2020 à 21h05

5 / 5

Na 4 pogingen om bij onze huisleverancier van kantoorspullen een onbeschadigd bord geleverd te krijgen, even een uitstapje gemaakt naar whiteboards.be. Hadden we dat maar meteen gedaan. Uitgebreide keuze, correcte prijzen, vlotte afwikkeling van de bestelling en punctuele levering. En bovenal, van de eerste keer een top kwaliteit bord dat voldoende stevig verpakt was om onbeschadigd geleverd te worden. En dat voor een prijs die exact hetzelfde was als de laagwaardige kwaliteit van onze huisleverancier. Uiteraard zie je het verschil niet in de webshop, maar des te meer bij de levering en wanneer het tegen de muur hangt. Aanrader!

le 17/09/2020 à 17h14

4 / 5

De verpakking van het grote bord was beschadigd. Door het piepschuim is er geen schade aan het bord.

le 14/09/2020 à 14h08

5 / 5

Snelle en keurige levering voor een correcte prijs .
    Whiteboard van zeer degelijke en mooi ogende kwaliteit

le 14/09/2020 à 13h31

5 / 5

Alles prima. Hoge kwaliteit, top service

le 02/09/2020 à 15h14

Beste,

Ik had een glassboard (magnetisch) besteld en de volgende dag netjes geleverd.

Echter het ophangen was niet zo éénvoudig.
    Er dienden 4 gaten geboord te worden in de muur en deze moesten precies op de juiste plaats zitten.
    Het had handig geweest mochten de boorgaten meegedrukt worden op de verpakking, dan konden deze éénvoudig op de muur overgebracht worden.

Nog éénvoudig zou geweest zijn om het glassboard achteraan te voorzien van een metalen hangpunt die inhaakt op een metalen haak die op de muur word bevestig. Op die manier heb je een volledig onzichtbare montage, een volledig strak en zwevend bord en veel éénvoudiger aan te brengen, en hoeft niet zo'n millimeter werk te zijn zoals dat wel het geval is bij de huidige montage.

Montage op de muur kan volgens mij dus beter en makkelijker. Voor de rest geen opmerkingen

le 02/09/2020 à 12h47

5 / 5

Whiteboard Pro 60x90 besteld: was na een dag al geleverd. Prima kwaliteit en afwerking.
    Duidelijke website met goede uitleg.
    Zeker een aanrader!!

le 02/09/2020 à 10h46

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

SAM International
    Kievitplein 20