Avis clients de : SAM online stores België/Belgique

4.6  /  5

Calculé à partir de 122 avis (Derniers 12 mois) de 13 comptes.

Affiche les avis français des clients ayant effectué une transaction avec SAM online stores België/Belgique

Excellent

le 13/10/2018 à 13h21

5 / 5

Erg snelle levering. 's Avonds besteld en de dag erna al in huis (België). Kwalitatief materiaal.

le 10/10/2018 à 15h05

5 / 5

Gemakkelijk besteld, snel geleverd.

le 04/10/2018 à 09h18

5 / 5

Zeer professioneel. Vlugge levering.

le 02/10/2018 à 21h10

4 / 5

snelle levering

le 20/09/2018 à 11h58

5 / 5

Snelle levering, hele vriendelijke bezorger ook!
    Prijs-kwaliteit: TOP!

le 20/09/2018 à 09h33

5 / 5

tableau super , bonne qualité , et livraison hyper rapide ( le lendemain ) parfait merci

le 19/09/2018 à 15h35

1 / 5

Beste,

De bestelling alsook de levering zijn zeer Vlot verlopen. Het is wel jammer dat alle magneten in de planset niet sterk genoeg zijn voor ons glazen magnetisch planboard van Legamaster, dus enkel de stiften zijn bruikbaar.

Groeten
    Commentaire de SAM online stores België/Belgique :
    Geachte klant, Bedankt voor de feedback. Voor een glazen planboard heeft u extra sterke magneten nodig. In een planset zitten alleen producten geschikt zijn voor een whiteboard. Mocht u vragen hebben over de accessoires die geschikt zijn voor een glazen bord, willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice Met vriendelijke groet SAM online stores

le 07/09/2018 à 20h01

4 / 5

Goede service, levering zoals verwacht en goed product.
    Helaas heel wat piepschuim in de verpakking, wat jammer is voor het milieu.

le 06/09/2018 à 13h00

5 / 5

Perfect...zoals het hoort te zijn

le 26/08/2018 à 19h23

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

SAM International
    Kievitplein 20