Avis clients de : SAM online stores België/Belgique

4.6  /  5

Calculé à partir de 147 avis (Derniers 12 mois) de 13 comptes.

Affiche les avis français des clients ayant effectué une transaction avec SAM online stores België/Belgique

Très rapide

le 10/08/2018 à 10h16

4 / 5

Glasbord besteld, tijdig geleverd. Zeer degelijk, glasmagneten dik ok. Krijtstift schrijft soms moeilijk ook al duw je er op en heb je goed geschud. Kan niet droog weggeveegd worden zoals op de site staat, wel makkelijk met nat. Ook dunne tape bij besteld, na goed aanduwen helemaal ok.
    Op de site zou nog duidelijker mogen aangegeven worden wat bij welk soort bord hoort (accessoires), soms staat het er wel bij, soms is het gokken.

le 09/08/2018 à 21h05

Perfecte levering !

le 25/07/2018 à 17h24

5 / 5

Ruim aanbod en snelle levering.
    In onze school hangen ondertussen verschillende SAM-borden. Een aanrader!

le 23/07/2018 à 09h26

3 / 5

Zeer tevreden van het whiteboard pro. Zeer degelijk product. Heel goed verpakt zodat het whiteboard in prima staat werd geleverd.
    Iets minder tevreden over de bovenste muurbevestiging, dit zijn haakjes die je over het bord schuift, maar je kan ze niet vergrendelen. Hopelijk blijven ze goed vanzelf op hun plaats zitten.

Helemaal niet tevreden over de levering via post.nl! Tot 2x toe melding gekregen dat mijn zending met een dag werd vertraagd
    Op dag 3 even de deur uit met een mededeling op de deur 'pakje afleveren bij de buren'. Dit werd niet gedaan. Pakje werd terug meegenomen door post.nl en de dag erna opnieuw afgeleverd... Eindelijk ontvangen!
    Commentaire de SAM online stores België/Belgique :
    Geachte klant, Bedankt voor de feedback. Fijn dat u zo tevreden bent met de bestelling. Mocht u vragen hebben over het juist en veilig installeren van het product, nemen wij graag contact met u op. De klacht over de iets langere levertijd hebben wij doorgestuurd aan de transporteur. Onze transporteur probeert bestelling als zo snel als mogelijk af te leveren. Met vriendelijke groet SAM online stores klantenservice

le 17/07/2018 à 21h00

Perfecte levering uitstekend produkt

le 12/07/2018 à 17h43

4 / 5

De afhandeling heeft iets langer geduurd dan op de website is aangegeven. Uiteindelijk is alles in orde gekomen. Zeer tevreden over mijn bestelling!

le 11/07/2018 à 08h55

Snelle en correcte levering

le 03/07/2018 à 08h20

5 / 5

Verzorgde verzending , grote keuze , op tijd geleverd .
    Ik weet waar ik de volgende jaren mijn kalenders ga bestellen .
    Prima doe zo verder , een grote aanrader !!!!!!!!!

le 16/06/2018 à 15h13

Snelle levering
    Bord voldoet aan de verwachtingen

le 13/06/2018 à 16h41

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

SAM International
    Kievitplein 20