Avis clients de : SAM online stores België/Belgique

4.6  /  5

Calculé à partir de 116 avis (Derniers 12 mois) de 14 comptes.

Affiche les avis français des clients ayant effectué une transaction avec SAM online stores België/Belgique

5 / 5

Zeer tevreden over alles levering producten kan er niks aan verbeteren zeer goed geholpen door Nederlandse collega van de firma die verwees naar Belgische site dank hiervoor

le 21/09/2021 à 23h36

4 / 5

Supersnelle en super goede levering. Alleen jammer dat de bandjes buitenste doos heeft kapot gescheurd. Hierdoor konden deze het materiaal zelf kunnen beschadigen. Dit was gelukkig bij ons niet het geval.

le 26/08/2021 à 18h24

5 / 5

Duidelijke website, super snelle levering, kwalitatief product en de correctie van mijn factuur werd snel in orde gebracht.

le 26/08/2021 à 08h59

5 / 5

Perfect kan niet beter zeer tevreden

le 23/08/2021 à 15h25

5 / 5

Heel goeie service, snelle levering. We zijn heel blij met onze aankoop, heel goede kwaliteit.

le 20/08/2021 à 23h15

5 / 5

vlugge levering, gemakkelijk ophangsysteem, prijs - kwaliteit: super!

le 16/08/2021 à 10h35

5 / 5

Online bestelling ging heel vlot. Ook de levering ging super vlot. Ons Whiteboard is goed aangekomen, het product stemt overeen met onze verwachtingen.

le 04/08/2021 à 13h27

5 / 5

Prijs kwaliteit is super,zeer snelle levering en zeer goed verpakt.Mijn volgende scherm word zeker terug een SAM

le 28/07/2021 à 08h53

5 / 5

correcte en snelle afhandeling. Prima product

le 15/07/2021 à 10h57

5 / 5

Première commande! Tout est parfait , produit qui respire la qualité. Colis très bien emballé. 10/10

le 13/07/2021 à 16h43

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

SAM International
    Kievitplein 20