Avis clients de : SAM online stores België/Belgique

4.5  /  5

Calculé à partir de 81 avis (Derniers 12 mois) de 14 comptes.

Affiche les avis français des clients ayant effectué une transaction avec SAM online stores België/Belgique

Tres bien! Perfect!

le 19/08/2019 à 17h28

3 / 5

Geleverde whiteboard voldoet aan de verwachtingen, de verrolbare voet jammer genoeg niet. Heel lang met de installatie bezig geweest, om vast te stellen dat voorgeboorde gaten niet overeenkwamen waardoor een installatie niet op een deftige manier kon. Gezien het gewicht dat op de voet komt (grootste whiteboard gekozen) niet evident. Ook jammer dat de leverfirma de pallet van de goederen absoluut niet terug wou meenemen. Een groot verschil met sommige andere firma's die zelfs alle verpakking willen terugnemen.

le 19/08/2019 à 14h57

4 / 5

Mooi afgewerkt en simpel ophangsysteem

le 15/08/2019 à 07h18

4 / 5

bestellen voor 20 uur en de volgende dag leveren was zeker niet waar!!!

le 01/08/2019 à 10h18

3 / 5

levering is vlot gebeurd...Wel een teleurstelling dat 1 van de 4 stiften niet schrijft en dat ik bij 4 magneten de magneet er terug moest in lijmen omdat hij stuk in het doosje zat..

le 30/07/2019 à 21h23

5 / 5

Zeer snel en correct. Bedankt.

le 30/07/2019 à 20h48

5 / 5

Alles is correct verlopen. Geleverd volgens afspraak en zonder schade!

le 15/07/2019 à 19h47

5 / 5

Op tijd geleverd, goeie kwaliteit en goedkoop

le 11/07/2019 à 21h09

5 / 5

Goede service ! Geen problemen bij het inboeken van de bestelling, het verrichten van de betaling en ècht supersnel geleverd !

le 03/07/2019 à 16h36

5 / 5

zeer tevreden over de bestelling en de afhandeling

le 02/07/2019 à 11h51

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

SAM International
    Kievitplein 20